Nyhetskilder og magasiner er velegnede medier for å få fram informasjon om bedriften. Uansett om det gjelder nye produkter, påminnelser om eksisterende varer, eller tilbud for å lokke til seg eksisterende og nye kunder.Noen ganger kan PR og nyhetssaker rettet mot redaksjoner være en mer effektiv måte å formidle informasjon på, enn å rykke inn en annonse.
Utfordringen er gjerne å vinkle informasjon på en interessevekkende måte, slik at nyhetsredaksjoner ønsker å videreformidle det som redaksjonelt stoff.
Vi kan bistå i dette arbeidet, og bevisstgjøre bedriften i hvordan man ønsker at en nyhet skal presenteres, slik at kort- og langsiktig effekt er i tråd med bedriftens markeds- og kommunikasjonsstrategi.
Vi kan også bistå i å skrive pressemeldinger, opprette kontakt og dialog med nyhetsformidlere, og vi kan være en dialogpartner og rådgiver i forkant av møter med journalister.

Vi har utformet annonser, og skrevet PR-tekster og oppdragsjournalistikk for en rekke aktører, inkludert Glomma Media (Næringsliv i Vestfold), DnB og FK Tønsberg.